onsdag 28 januari 2009

Hej mina små gullvippor! har inte skrivit på några dagar. Därför att jag ej kännt mig så uppåt.. vilket beror att jag fick ett meddelande om nått som verkligen gjorde mig ledsen.
Men idag känner jag mig i alla fall lite gladare. Jag slapp gå på skolan för att Hans var sjuk. Och Psykologin jobbar jag med hemma. Igår följde jag med Mattias hem till Pecka och Alex. De skulle spela in det sista på demon. Så nu finns Pöjkan på skiva också! I alla fall var det en mycket rolig kväll! Jag spenderade min tid genom att sitta med Viktor Alex och Kristoffer och glo i Tatueringstidningar och kolla på nakna kvinnfolk. Eller ja det var i alla fall de som dom ängnade sig åt. Sedan poängsatte vi lite folk enligt 1-10 skalan Och glodde på Andra Avenyn. Jag ritade även en väldigt lättklädd kvinna som kanske kommer att bli skivomslaget till skivan.. Själv tyckte jag att det vart lite väl mycket då Somliga ville att hon skulle ha handen innanför trosorna. Jaja, ma få väll si. Kvällen avslutades med att Viktor drog på Red Hot på högsta volym i bilen och brassade iväg mot OK för att köpa chokladpudding. Den var dock slut så det blev Cola i stället.
Till en annan sak. Har ängnat rätt mycket tid framför datorn på jakt efter en Balklänning. Hittat några bra Alternativ fast då måste vi beställa från USA och då kommer frakten att kosta 300 jävla spänn, fast i och för sig det kan det ju va värt de. Jag vet i alla fall en sak som jag vill klänningen ska uppnå. Den Ska vara Rockabilly. Åsså såklart jävligt snygg. Den ska inte se ut som en typisk balklänning heller! Jag vill inte längre se ut som en jävla tårtbakelse. Det gör inget om den inte är så jätte avanserad bara den e snygg. Okej det där va nåra fler saker. Men ja, Snygg!
Herrååååå! nu ska jag snart traska iväg till målarvägen för att pussa på min Snygging och så ska vi åka skidor.

Inga kommentarer: