fredag 2 januari 2009


Min nyårsafton började hemma då jag fick mitt hår fixat av min alldeles braa storasyster. resultatet blev mycket annorlunda men tillslut kom jag underfund med att jag gillade det. därefter var jag vrålhungrig och satte kurs mot mattias. väl där fick jag panik för att vi skulle äta fem. så jag börja byta om fixa sminket osv. sen fick jag syn på att alla andra sprang runt i mjukisbyxor typ, onej! vi skulle ju basta... aha det blev ingen bastu för mig istället roade jag mig me att se på hur tomas försökte få en självrörande kaffakopp att funka och att öppna bastudörren i mellanåt och knäppa kort. efter de åt vi mat toast till förrätt sedan kälaknöl och potatisgratäng. sedan spelade vi ett jätte roligt spel. veckans värsta me frågor som typ " vad skulle du välja? Att i ett långt förhållande vilja att du utvecklade en snopp eller att din pojkvänn mister sin snopp? djävulskt lätt fråga.... NOT! aja mycket skratt och så. därefter så tog vi skakiga kort och hade det allmänt bra. sedan före tolvslaget var jag pepp som fan och ville dra ut och träffa anna. sagt och gjort jag drog med min febriga pojkvänn och hans polare alex. träffade några fulla och glada vänner och kramades på tolvslaget gick där efter hem och dansade lite. å ja sedan sova :) Det var i korta drag min super kväll!

ååååååå, pluss att det tar hundra år innan man får upp ett jävla kort på denna blogg, aja eftersom att jag är en bissy women så får ni nöja er me ett... vem orkar sitta i vid datorn 1 timme för att få upp 3 kort? och ja vårt bredband kanske är segt.

2 kommentarer:

Linn sa...

fina ni är :) hoppas allt är bra med dig, syns på torsdag ^-^

Anonym sa...

Snyggga vänner jag har!!