fredag 16 januari 2009

Maskara och Muffins.



Yo, mother fuckers!





Kom just hem från skolan. Svinit kallt ute. Då jag kom in på Hjalmar i morse kunde jag konstatera inne på toan att hela min jävla ögon sminkning hade flyttat sig ner på kinderna! morr* Som tur är hade jag vaselin i fickan och kladdade på det så gått jag kunde för att kunna gnussa bort allt de svarta.


I går var jag med Älsklings-anna, vi skulle baka muffins och cup -cakes. De med choklad vart jätte goda men de med hallon och citron vart blääää! asså den dära Leila Lindholm skriver säkert bara fel i recepetet för att hon vill vara bäst på att baka. Men ja.. Sedan såg vi på den absolut bästa film jag någon sin sett. The notebook<3.>


Ikväll ska jag bara mysa med min älsklings Mattias och heja på KITTY! I let´s Dance.

Åsså om Mattias kan tänkas att bli övertalad, gå till Tomas och titta på La inc. puss på de programmet! Annars i Helgen inget planerat, som vanligt!


Jo, just det. en dag ska jag skriva ner min spaning jag gjorde på skolan. För den tycker jag att ni som läser min blogg ska få ta del av. Den var föresten menad som ett blogginlägg först.


Tjing, Tjing!

Inga kommentarer: