lördag 24 januari 2009

Intelligens?

Yes, Kitty Stannade fejk trynet åkte ut!!!!
Asså kan man vara mer överspelad än blondinbella?
Nej, skulle inte tro det.


Hittade btw en sida som är bra mycket intressantare än hennes.
http://www.bellasuger.se

kopierade några sitat från sidan. Som miss överspeld sagt.

“Det kan inte vara lätt att komma från ett bondsamhälle och slåss från underläge.”

“Jag tror inte på bistånd.”

“Päls har i alla århundraden använts för att värma människor när det är kallt. Varför ska vi sluta upp med det nu? Det är som att säga att vi ska sluta äta kött för att man kan leva på bönor. ”

“Ville ha något bekvämt på mig, men eftersom jag ogillar att folk har på sig mjukiskläder i skolan fick det bli en skön klänning!”

“folket som röstar blått är antaligen mer pålästa”

“Konstigt att min mardröm kan vara en annans dröm?”

“Men vadå intelligens, mina vänner och jag har ingen och det har aldrig varit några problem för oss“.

Inga kommentarer: