tisdag 3 februari 2009

pisspotta

Nu har jag hittat min balklänning :) den är röd med stora vita prickar och ska skickas hem till mig, om allt går vägen!

Var på banken idag och satte in pengar på mitt Paypal konto... Jag och Mattias satt i tre timmar och försökte lista ut hur detta jävla paypal funkade. Tror vi lyckades luska ut någorlunda. Detta var just det enda sättet och få hem klänningen på. Så ja man kan säga att det blir lite som ett experiment!

Och jaaaaa! grabbarna grus har fått sin första spelning!!!!! Planet Voice, den 21 Februari.

det får bli det intressantaste idag i min blogg. Ska inte fylla era hjärnor med för mycket blablabla skrivande.

herrrååååå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Min klänning är
till och med redan på väg! Haha, inpulsköpte den på tradera för 250 kr, men vet inte om jag har the guts att ha den på balen.. vi får se!