tisdag 6 januari 2009

MORR*

nu sitter jag här och försöker knåpa ihop någonting om boken Arn tempelriddaren.. Jag har fått en näst intill omöjlig uppgift. Tänka källkritiskt utifrån en skönlitterär roman??? :O ursäkta mig men.. vad som står i en roman kan vara helt på hittat, det kan också finas en del sanning men hur fan ska jag veta det?? liksom detta vet ju bara författaren. :/ humn, aja jag skrev i alla fall vad boken handlade om och vad jag tyckte om den och att det utspelar sig på korstågstiden.
Ibland fattar jag bara inte hur somliga tänker. Eller så har jag missuppfattat totalt. Skrev ett mail till läraren i fråga och undrare hur det var tänkt. men nej såklart har han ej svarat. Men , Men. det får väll suga då. min syrras man sa att det var en helt omöjlig uppgift. Och han är faktiskt skolbiblotekarie. MORR* MORR*

Annars då förutom denna puckade uppgift är dt bra med mig, bara bra faktiskt.

Inga kommentarer: