lördag 14 februari 2009

PUSSAR OCH HJÄRTAN Åsså.. CUPCAKES




Hej Alla hjärtan :D

idag är det alla hjärtans dag och min dag har varit så himmla mysig! Började med att jag klev upp på morgonen och gjorde vofflor och kaffe på sängen åt Mattias. Han fick sin alla hjärtans dag present som var en tavla jag målat! Han tyckte mycket om den. Sedan efter att vi legat i sängen till ca klockan tio började vi masa oss upp, och städade lite. Då klockan var tolv så skulle jag gå in till byn för att köpa en liten paket åt min mamma. som för övrigt fyller år idag. Då gick Mattias på ett ärende för sig själv och då jag träffade honom igen hade han varit och handlat blommor såg jag. Men jag fick inte titta i påsen förens vi kom hem. Och gissa vad glad jag blev!! En bamse storbukett med tolv stycken rosor :D 10 röda och en rosa och en vit! Det kan vara det finaste jag någonsin fått nån gång. I buketten fanns även ett kort som var jätte fint! Jag tänker dock ej avslöja vad det stod.

Nu vet inte jag om ni bryr er så stort om det här, men det skiter jag i! för idag vill jag bara skryta om min älsklig! För han är verkligen värdens bästa Pojkvänn<3 style="text-decoration: underline;">ni kan nöja er med att titta på bilderna ovan för typ så kommer jag att se ut!

Inga kommentarer: