torsdag 26 februari 2009

Kalas ^^



Gårdagen lite kort.
först följde jag med Mattias och Viktor å hämtade ett gigantiskt paket på ica. Det var en basförstärkare :) sedan gjorde jag inte så mycket mer än att bli inpackad i den gigantika kartongen förstärkarn legat i och sedan vänta på att härskapet skulle sluta spela nån gång.. tog typ 2 timmar.. humn. Efter detta åkte jag och Mattias hem till mig och åt köttfärsås och spaghetti. :) Sedan blev det tårt bakning! Därefter på målarvägen Och födelsedags firande. Vi åt pizza och mattias öppnade paket, släkten kom och gratta och han vann femtio kronor på en trisslott. Fick en massa fina paket! Kläder av mig :D och Jack Daniels av Tomas :) passar ju bra om det blir utgång på lördag! Han posade i alla fall med sin hårdrocks wiskey och jag bjuder på ett kort nedan. Och på tårtan jag bakade!

Nu E Du 18 <3



Inga kommentarer: