tisdag 24 februari 2009

Tandvärk

Idag när jag vaknade kände jag nått som gjorde mycket ont.
Det var en jävla visdoms-tand som försökte tränga sig igenom mitt stackars ömma tandkött. Den fortsatte att värka hela dagen och tillslut stod jag ej ut längre. Ringde till folktandvården och bokade en tid. Gick rätt fort så jag fick komma dit klockan 2. Dock till min fasa upptäckte jag att det var min nej,nej,nej tandläkare som skulle ta mig i sitt våld. Ni vet hon jag berättade om som tog tvål och vatten i min mun förra gången. JAHA! sa hon.. detta ser inte bra ut. vi får ta och skära bort tandköttet. Helt lungt lixom. Och själv höll jag på att skita på mig. Nästa grej blev bara värre. Tror du att du behöver bedövning? .... Ja, helst... fick jag fram med alla slangar och sugar i käften. Okej åsså började hon och sticka in typ 5 sprutor i käften på mig gjorde jätte ont!! Efter ett tag skärde hon av allt tandkött som låg för tanden.. Som tur så känndes det iaf ingenting det var enda plusset. Efter detta har jag gått omkring med en hängande läpp, inte kunnat ätit något och bara gnällt! nu börjar bedövningen släppa och smärtan komma tillbaka. Ska ta och gurgla med lite Corsodyl..

Tack för att ni lyssnade..

Förhoppningsvis blir det ett gladare inlägg imorn för då fyller min karl 18 år!

/ Stina

1 kommentar:

Anonym sa...

stackers dig söööt stina!!! :D