lördag 21 mars 2009

Lördag morgon

ÅÅÅÅÅH solen skiner idag :D ( strand party skulle va bra.. NOT!)

- Mattias melodifestival låt...

Idag ska jag åka till Östersund å kolla på min prins då han ska rocka loss. Samt en massa andra cola snubbar.. Typ Viktor Alex och Cristoffer.. (Med C?) I alla fall är det tok fint väder ute! Vilket betyder att jag kan använda min fjällräven jacka idag med, Jippie! ska troligtvis köpa ett par skor till balen på DNA idag. De är vita och är typ 60-tals stuk. Perfekt alltså till min klänning. Dock är det klack på dem och det är ju inte jag så van med.. Har ju mina klackar redan inbyggda om jag säger så haha! Men skit samma. Läste en tjejs blogg härom dagen och hakar på hennes motto.

Hellre snygg i högklackat än kortare än sin pojkvän!

Ne nu måste jag tvätta ur min hårinpackning som jag sovit me inatt. ( mitt hår ser ut som svinto ><,) Sedan ska jag pallra mig hemmåt å byta kläder. Därefter blir det till att ringa Ellinor!


Ha en bra dag muppar!

Inga kommentarer: