fredag 13 mars 2009

Glad, Glad, Glad :D

ÅÅÅÅÅÅH vad jag är GLAD IDAG!

Äntligen fredag och ledigt. väl behövt efter 5 dagar av slit samt fylla..( alltså inte 5 dagars fylla utan endast onsdag kvällen.) Riktigt roligt på hundradagars iaf! Är lätt en av bästa gångerna jag varit ute :) A- KASSA, A-KASSA, A-KASSA! Haha helt slut efteråt så kul att festa med mina kompisar i klassen! För att inte tala om isborren. Jag Elina och viktor har i alla fall bestämt att vi ska köra med a-kassa hela vägen in på student. Hände många roliga saker. Jag sa åt en vakt att han kunde dra Linns Kontokort mellan skinkorna. Och försökte flörta åt mig en pizza återigen för 65 kronor... Gick ej denna gång heller. Klagade på fjoll musik och önskade hård Rock typ tre gånger..... och vad får man? A CAMP.. Humn.. jaja, spelade mindre roll. Kom på att jag sa FREAK ashögt såfort jag såg någon skumm alternativt ful eller rolig människa konstant. Ellinors fel.. Hon som lärt mig :D efter sisådär 5 timmar med extrem ansträngning av röst och dans.. Började jag sakna Mattias och typ sprang till målarvägen. Han vart jätte glad!


Idag har man vare på skolan och skrivit cv. Och nu efter natur kunskapen intervjuade jag och Emy som jag går religion B med, en kvinna på pingstkyrkan. Måste nog säga att jag är rätt skeptisk till Tungmål.... Låter lite läskigt att gud pratar i en huvud... Jag föredrar att tänka själv:P Haha!

ikväll blir det myspys med Mattias <3>
Hoppas att ni är lika glada som jag idag! Annars käka en choklad kaka.. Hjälper för mig.







HEJ DÅ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅH, det var en GRYMT KUL KVÄLL!! iaf sålänge vi var hemma hos viktor. shit längtar till nästa "studentfest" :D sp3 tjalalalalaaaa.

A-KASSA, A-KASSA, A-KASSA!

Anonym sa...

Rätta takter! Jag är stolt lärare! haha! /Ellinor =)