tisdag 10 mars 2009

:D

Tyvärr så stämmer inte kamera versionen överens med verkligheten...
Ny tavla :D

nu är min cupcake tavla klar! Jag blev rätt nöjd med den. mycket färg och så! Undra vad mitt nästa projekt ska bli? Nån som har ett förslag? köppte nya pennor då jag var i stan. Och jag är helt frälst, vilka fina färger!! Idag blev de ej så mkt skola för min del utan jag gick dit och vände.. Fast ska ju på ensemblen klocka ett. Imorgon blir det förhoppningsvis utgång på 100-dagars.. Humn.. känner mig väll inte direkt jäätttee pepp, men kanske blir. Kom i alla fall på vad jag skulle kunna klä ut mig till! SJÖMAN :) de har jag i alla fall hyfsade kläder till. Idag kommer Anna till mig och det gör mig jätte glad för jag saknar henne så otroligt mycket! vi ska väll hitta på nå skojjsigt.



Tjing Tjong!

Inga kommentarer: