söndag 15 mars 2009

HELL YEAH!

Varit och grillat och åkt skoter hela dagen! Kom just hem.
Blev jätte sugen å måla och tror jag kom på en ide som jag kan använda min nästa panå till..... Fast just ja den ska ju kanske bli majas tavla. :) Aja vi få se.

Har suttit och skrivit upp en massa som jag ska köpa till bal och student osv. SHIT! det kommer bli så dyrt.. fast mamma betalar ju också en del.

Här är några grejjer som jag ska inhandla:

  • Student klänning
  • löshår
  • Skor
  • stort vitt band att knyta om magen till en rosett
  • kuvert väska
  • smink
  • nått bolero aktigt att ha till klänningn om det är kallt

Just nu längtar jag till Balen. kommer bli så kul! Mattias har bestämt vad han ska ha för kavaj och det kommer bara att se så fränt ut! Jag säger bara en sak! ROCKABILLY!!! Hell Yeah! HAHA.......

Inga kommentarer: