torsdag 16 oktober 2008

Hellre fri än omtyckt!

Okej, jag erkänner...
jag är helt jävla galen i serien Smallville
, den är så sjukt jävla bra!!!!(enligt mig)
Martha Kent sa en så bra sak idag tyckte jag! (för er som inte vet är hon stålmannen, Clark Kents morsa) hon sa så hära: " livet kräver av dig, det som livet vet att du klarar av."
Shiet! tänkte jag då måste jag klara rätt mycket eftersom mitt liv just nu är, HELT jävla fucked up... men Just det dära sitatet gjorde mig glad!
Fast det är klart oftast tänker jag att livet kräver ALLDELES TOK-BASE FÖRMYCKET av lilla mig. Men jag har ju klarat mig hittills och ska klara mig igenom detta livet också.
och Emma vart va du idag min skatt? Jag saknade dej!



So long fuckers.*

(och tack Sofie för din kommentar jag vart jätte gla!!!!!)

Inga kommentarer: