lördag 6 september 2008

hallå, antar att många undrar varför jag inte är på skolan.

:jag mår inte så bra just nu, min huvudvärk går aldrig över och jag kan högst vara på skolan till klockan ett sedan känns det som att min värld håller på att sprängas. med min värld menar jag alla tankar som jag bär på i mitt huvud. men jag tänker inte ge upp. har fått ett tränings schema av Vivi på pigg och frisk. Så på onsdag och torsdag går jag på pilates och på tisdagar yoga. på måndagar och lördagar får jag springa(I love it!).
Alla säger att bara jag lugnar ner mig så ska allt gå bra. men det kan ta sin lilla tid och jag vet inte riktigt hur jag ska göra med skolan... Jag vill inte må så här jag vill vara FRISK!. troligtvis kommer jag att läsa vissa ämnen hemma på distans och några timmar på skolan.. och om jag inte hinner bli klar med alla kurser nu detta året får jag läsa en termin till sen.jipppi. NOT

och min mamma är bäst.<3

Inga kommentarer: