onsdag 20 augusti 2008

The Queen of my heart<3!


Nu har jag med en blogg!
humn.. det första jag tänkte när jag skaffade bloggen va, va fan ska man skriva där då? liksom ofta att jag skulle använda den som nån dagbok och skriva värsta privata sakerna .. nej tack :) så det behöver ni inte vänta er haha, hoppas nån vill läsa endå, Ja det ni kan vänta er med min blogg är.... lite tankar om vad jag tycker å tänker ( vilket är rätt mycket!) det kommer nog att stå rätt mycket om de människorna som jag tycker om och älskar åsså dom jag saknar, sen kommer det nog stå vad jag gör på dagarna och om det hänt nått kul å rätt mycket skit snack. Sen blir det med största sannorlikhet nåra sunkiga foton här och där. jo som sagt vi får ju se hur det utvecklar sig så äh vafan, nu tänkte jag "
vända kappan efter pipan" å berätta lite granna om min sommar. Jo vad ska man säga från början känndes den skit! hade ont i skallen pga spänningar i nacken å så men fick hjälp av en sjukgymnast! hon var asbra. så nu är jag väll på bättrings vägen hoppas jag! har börjat träna iaf, har varit ute och sprungit varje dag nu den sista månaden. Känns som en stor jävla befrielse å bara kräma på ( the queen of my heart!- maja ivarssons underbara röst i mina skullcandy å springa utav bara helvetet! Jo men visst serru sen harman ju varit i Storstan på WTAI å sett foofighters, mm va ju jävligt nice de få gångerna mitt huvud inte höll på att sprängas :S. Efter stockholm och Wtai så for jag och älskling och bodde i skåne ett par veckor hur mysigt som helst. Enda nackdelen va att varje morgon när jag vackna lukta det svinpiss från ladugården som vi hade som granne annars va ju havet sig likt och vi fick nåra jätte gosiga dagar tillsammans. Efter skåne så for jag och mattias till Mora och leksand med hans familj. vi gick på sommarland och hade jätte kul! det va sommaren i väldigt korta drag men känner att mer behövs typ inte sägas. jag va ju såklart ledig en hel massa också men nått sommarjobb blev det inte för min del i alla fall. (just pga nacken å ryggen :(.. LÄngtar iaf efter skolan så jag får träffa mina underbaringar. har inte sett röken av en enda på hela sommarn. aja nu ska jag springa och idag får det bli, humn..låt se the sounds rock `n´roll som får gå på förfull hals.

so long fuckers så hörs vi å ses igen! / Stina som nu har långt hår igen (iaf just idag!)

Inga kommentarer: